Programiranje v programskih jezikih Scratch in Python
- 03. 10. 2023 - 14. 11. 2023
- Učenci od 6. do 9. razreda
- 15 udeležencev
- Spletna srečanja
- Vsa prosta mesta so zasedena, zato prijave niso več mogoče.
Vsebina
Delavnica za mlade s področja programskih jezikov Scratch in Python, ki bo potekala preko spletnih srečanj. Delavnica je brezplačna in zajema 22 šolskih ur.
Program delavnice je namenjen ustvarjanju digitalnih vsebin/programiranju. V novejšem času se uveljavlja nov način programiranja, ki ga na kratko imenujemo programiranje z bloki, mi se bomo osredotočili na SCRATCH in PYTHON. Ta način je privlačen predvsem za to, ker se da z malo truda napisati program, ki izvaja razmeroma zahtevne operacije.
Programiranje z bloki bomo predstavili nekoliko drugače kot je navada. Učili se bomo osnove programiranja in se pripravljali na prehod na običajne programske jezike, kot sta Pascal, Python in drugi.
Programiranje z bloki je namenjeno tistim, še neizkušenim, katerim so običajni programski jeziki premalo znani in bi bila zato pot od zamisli do izdelka še predolga. Z bloki jim bomo omogočili, da naredijo prve korake v programiranje.
Python pa je že programski jezik na višjem nivoju. Primeren je kot orodje za razvoj programske opreme, ker zaradi bogatega nabora ukazov in knjižnic skrajša pot od osnovne zamisli do prototipa.
En del programa bomo posvetili tudi kategoriji komuniciranja in sodelovanja oziroma spletnemu bontonu.
Predvidene tehnologije, ki bodo uporabljene pri izvajanju delavnice:
- Programski orodji Scratch in Python. Z orodjem Scratch lahko ustvarjajo interaktivne animacije, igre in multimedijske projekte, medtem ko Python omogoča razvoj kompleksnejših programov in reševanje realnih problemov.
Delavnica bo potekala ob torkih in četrtkih po dve šolski uri med 17.30 in 19.00. Predvideni termini so: 3. 10., 5. 10., 10. 10., 12. 10., 17. 10., 19. 10., 24. 10., 26. 10., 7. 11., 9. 11. in 14. 11.
Vodja in mentorji
Delavnico bo vodil Borut Jurčič Zlobec, ki je za Zotko nepogrešljiv in neprecenljiv zunanji sodelavec. Je predsednik Zotkine komisije za tekmovanja iz znanja računalništva, pobudnik tekmovanja iz programiranja v jeziku Scratch, član Zotkine komisije za mlade raziskovalce s področja matematike, spremljevalec tekmovalcev na mednarodne računalniške olimpijade in vsakoletni mentor na astronomskem taboru, njegova skupina astrofizika je vedno polna do zadnjega mesta.
Kaj potrebujem?
Udeleženci potrebujejo dostop do računalnika ter delujočo internetno povezavo.
Soorganizatorji in podporniki
Izvedbo projekta v okviru Programa usposabljanj otrok in mladih za krepitev digitalnih kompetenc ter spodbujanje in promocijo naravoslovnih in tehniških poklicev, sofinancira Ministrstvo za digitalno preobrazbo.
Prijave
Prijave sprejemamo do zasedbe mest oziroma najkasneje do 1. oktobra 2023. Prijave sprejemamo izključno prek spletnega prijavnega sistema, prek elektronske pošte niso možne niti prijave niti rezervacije mest. Navodila za prijavo in povezavo do prijavnega sistema najdete tukaj.
Obdelovalec podatkov se zavezuje, da bo s prejetimi osebnimi podatki udeležencev ves čas ravnal v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2) in Splošno uredbo o varstvu podatkov in da se podatki zbirajo izključno za namene poročanja o izvedbi aktivnosti Ministrstvu za digitalno preobrazbo.
Dodatne informacije
Na telefonski številki 01 62 03 693 oziroma e-naslovu aljosa.seljak@zotks.si.